12.3.14

Sine’s Fashion Tips #3 – Pastel.

Sine’s Fashion Tips #3 – Pastel.

Nu hvor foråret for alvor er skudt i gang, er det tide, at jeg snakker lidt om forårsmoden, synes jeg. Jeg har derfor i dag tænkt mig at vise jer en af forårets største trendernemlig pastelfarver.
Pastelfarver var faktisk også en af trendene sidste år, men det er for alvor blevet et stort trend i år. I ethvert modeblad kan man ikke undgå at se pastel-farver og sneakers . Sneakers vil jeg dog først vise jer en anden dag.
Personligt synes jeg, at trenden er okay, måske kan den godt blive lidt for sukkersød til mig, men hvis man f.eks tager er par sorte jeans til, synes jeg, at det er fedt, og især synes jeg, at pastelfarvede jakker er rigtig pæne.

Hvad synes I om moden med pastelfarver


8 kommentarer:

  1. Elsker din collage!:) Så kreativt.. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange tak - Det er jeg glad for at du synes. :-)<3

      Slet
  2. De eneste pastelfarver jeg bryder mig om, på tøj, accessories og sko, er lyseblå og lyserød. Vil rigtig gerne have en pastelfarvet jakke og så drømmer jeg om, at mit hår bliver lyserødt engang!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig med dig!<3 En lyserød-pastel jakke kunne jeg da godt lige bruge, hihi. ;-D
      Hehe, ej hvor fedt!

      Slet
  3. Smadder flot collage! :)

    Du har helt sikkert ret i, at pastelfarver bliver et hit i foråret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have!:-D<3

      Ja, altså så vidt man kan se i magasiner, ser det ihvertfald sådan ud, hihi ;-)

      Slet
  4. Elsker pasteller! Meget fin collage du har dig, og hvis jeg ikke gætter forkert, er det så ikke ciate's pepperminty! Jeg elsker simpelthen den lak! Selfie trøjen er mega fed, det er lige før man skulle overveje at købe den, haha! Elsker dine indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, pastel-farver, er virkelig pæne! :-)
      Hvor er du sød, tusind mange tak <3 Jo, så vidt jeg husker er det pepperminty, den hedder - Er ikke helt sikker, hihi, men er virkelig også faldet for den lak, overvejer måske at købe den. Enig, selfie trøjen er faktisk ret sjov, hehe. :P
      Tak skal du have. <3

      Slet