21.6.15

Today’s outfit - details.


Dagens outfit i udsnit bliver måske noget nyt, som skal indføres her på bloggen! I hvert fald har jeg i dag sådant et indlæg på ”prøve”, for at høre/se, hvad I synes om det. I dag har jeg klædt mig i den stor denim trend - et par denim bukser og min yndlings denim jakke, som I ser, jeg tilføjede også en ny clutch i hånden, som jeg fik i går.
Jeg synes en fordel ved sådant et indlæg her er, at I får flere close-ups af mine ting – end I f.eks. gør, når jeg tager billeder ude i lokation.

Men lad mig høre jeres meninger nede i kommentaren + hvad I synes om outfittet! 

2 kommentarer:

  1. Virkelig fint outfit - Så meget på mode med både frynser og denim! Hvor er clutchen fra? Den er så skøn

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar, Sara.
      - Clutchen er såmænd bare fra H&M, købt på tilbud ;-)

      Slet