20.9.15

Five top autumn jackets and coats.










 Links kommer snart!

Dun, pels, uld jakker og frakker, der findes en masse forskellige slags overtøj, men jeg har på ovenstående collage fundet eksempler på de fem største trends indenfor overtøj til efteråret. Som I kan se, sætter jeg i øjeblikket fokus på efterårets trends - og de her forskellige typer overtøj har man set masser af på diverse catwalks. Kåben, blanket scarfet, blazeren, dun jakken og herrefrakken hedder de fem typer overtøj, og alle er super lækre. Alle fem kan styles på flere forskellige måder, på hverdage i en casual style og til festlige lejligheder lidt finere, det er jo helt op til en selv. ;-)
Selv har jeg et blanket scarf, som I ser på billedet, og som jeg også brugte sidste år – men hvis det er en ekstra kølig efterårsdag, går jeg med min lækre uld jakke.
Det kan være svært at finde sit favorit overtøj, men her fik I et par eksempler, som jeg håber, I kan bruge til inspiration til efterårs garderoben!

Hvilken model er jeres yndlings? Og har I allerede købt jer overtøj til efteråret?

4 kommentarer:

  1. Great choices dear! ^-^
    I love pastel coats!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    SvarSlet
  2. Smadder flot collage med masser af inspiration :)
    Jeg har endnu ikke fået mig en efterårsjakke, men kunne da godt bruge en af hver slags på din collage ;) Hvis jeg kun skal vælge en enkelt slags, bliver det nok en af dunjakkerne, selvom det nu også er nogle fine blanket scarves.

    SvarSlet
  3. Uh, sikke nogen super fine jakker - er vild med alt på øverste collage!
    - Hav en dejlig dag:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. I really like you <3

    Can you follow me? I follow you :*
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/09/sunrise.html

    SvarSlet