30.12.16

Oval make-up brushes from Technique Pro.



Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg har en vis kærlighed til make-up, og at det er noget, jeg bruger på daglig basis – derfor er det også vigtigt at have nogle gode ”grund” produkter til brug af det. Specielt børster gør en del for ens make-up look, det er bl.a. med til at give et naturligt make-up look, hvilket er vigtigt for mig, selvom det til tider er svært med min urene hud. Derfor er jeg heller ikke bleg for at prøve noget nyt. Jeg får meget inspiration på nettet, som I ved til b.la. make-up osv. Og jeg har set, at youtubere, bloggere, kendisser bruger de her make-up børster, som minder mig om en forvokset tandbørste, haha. ;-) Dette fangede min interesse, da det er anderledes – og da jeg så fik tilbuddet om at teste dem fra Billigvoks.dk, takkede jeg bestemt ikke nej tak.
Så i starten af denne her måned modtog jeg et børstesæt fra mærket Technique Pro med hele 10 ovale børster – det vil altså sige, at der er børster til hver en ting, som I også kan se på billede to, hvor der står, hvad de forskellige er børster er til i ansigtet.
Nu har jeg fået prøvet de her børster et par gange, og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. Til at starte med synes jeg dog, at de fældede lidt, men når man først fik dem i brug, var det intet problem. De er bløde samtidig med, at de er lette at arbejde med i og med, at ”håndtaget” er fleksibelt. Men det vigtigste er, at de efterlader ingen unaturlige streger i make-uppen, hvilket derfor giver et naturligt look. Jeg må dog sige, at jeg mest er tilhænger af at bruge mine
liquid produkter med disse børster, så som foundation og concealer.
Hvis I synes, det lyder spændende, og hvis I har lyst til at hoppe ud i noget lidt anderledes, så kan I finde sættet på Billigvoks.dk her.

Har I prøvet eller hørt om disse oval børster før?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I think it is no secret that I have a big heart for make-up, and it is something I use on a daily basis – and therefore it is important to me to have good products I can use when I apply my make-up. Especially brushes do something for your make-up look, for example they may help you get a more natural look, which is important to me, even though it can be a bit difficult sometimes because of my acne. And therefore I like to try new and different products such as brushes.
I
get a lot of inspiration on social media as you might know, for example for make-up looks and so on. And I have seen that youtubers, bloggers and celebrities use these make-up brushes which to me look like overgrown toothbrushes, haha. ;-) It caught my interest because it is different – and when I was offered that I could test these oval brushes from a Danish website called Billigvoks.dk, I just couldn't resist it.
So earlier this month I go 10 brushes sent to my mailbox which were by a brand
called Technique Pro – in this set there is a brush for everything and every part of your face, as you see in picture number two where I have written the function of each brush.
I have now tried the brushes a couple of times and I must say I am positively surprised. In the start the brushes lost  a few hairs, but when I had used them a couple of times, it was no problem. The brush hair is soft, and they are easy to use because of their “handles” which are flexible. But most important to me is that the result looks natural, as they do not leave unnatural lines. I must say that I am mostly into using my liquid products with these brushes such as foundation and concealer.
If this sounds interesting to you and if you want to try something new and different you may find these brushes here on this Danish site.

Have you ever tried or heard of these oval brushes before?

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig kære Sine:-)

    De børster er bare ren magi, elsker dem!

    SvarSlet
  2. Har længe overvejet at købe dem, de ser så gode ud!
    Rigtig godt nytår!

    byagnesjensen.blogspot.dk

    SvarSlet